Programma

Social Commerce: een nieuw tijdperk voor shopping

GoSpooky
Platforms zoals TikTok Shop veranderen hoe mensen ontdekken en kopen. Slimme algoritmes die precies weten wat je doelgroep wil, social affiliates die je sales versnellen, en live shopping die directe interactie en impact mogelijk maakt. Het luidt een nieuw tijdperk in.
Sponsored
English
11:00
-
11:40

Social Commerce: een nieuw tijdperk voor shopping

Platforms zoals TikTok Shop veranderen hoe mensen ontdekken en kopen. Slimme algoritmes die precies weten wat je doelgroep wil, social affiliates die je sales versnellen, en live shopping die directe interactie en impact mogelijk maakt. Het luidt een nieuw tijdperk in.
11:00
-
11:40

Roundtable: Succesvol Replatformen: Platform, Partner en Voorbereiding

Open Commerce
Replatforming is een ingrijpende stap die het succes van een e-commercebedrijf kan maken of breken. Tijdens deze interactieve roundtable bespreekt Sander drie cruciale aspecten van een succesvolle replatforming: het kiezen van het juiste platform dat past bij jouw zakelijke behoeften, het selecteren van de juiste implementatiepartner, en hoe je jouw organisatie optimaal voorbereidt op de veranderingen. Deel je ervaringen en leer van anderen om goed geïnformeerd deze strategische beslissing te nemen.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Succesvol Replatformen: Platform, Partner en Voorbereiding

Replatforming is een ingrijpende stap die het succes van een e-commercebedrijf kan maken of breken. Tijdens deze interactieve roundtable bespreekt Sander drie cruciale aspecten van een succesvolle replatforming: het kiezen van het juiste platform dat past bij jouw zakelijke behoeften, het selecteren van de juiste implementatiepartner, en hoe je jouw organisatie optimaal voorbereidt op de veranderingen. Deel je ervaringen en leer van anderen om goed geïnformeerd deze strategische beslissing te nemen.
11:55
-
12:35

Roundtable: Klantdata omzetten in relevante en winstgevende acties

Lewis Retail
Hoe kun je ten tijde van alsmaar duurder wordende online marketing en de cookieless era als retailer klantdata écht benutten om relevanter te worden voor je klant? Tijdens dit interactieve roundtable-gesprek gaan we in op de kansen én uitdagingen die klantdata biedt. Samen onderzoeken we hoe je klantdata kunt gebruiken om zowel online als offline een betere klantervaring te bieden.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Klantdata omzetten in relevante en winstgevende acties

Hoe kun je ten tijde van alsmaar duurder wordende online marketing en de cookieless era als retailer klantdata écht benutten om relevanter te worden voor je klant? Tijdens dit interactieve roundtable-gesprek gaan we in op de kansen én uitdagingen die klantdata biedt. Samen onderzoeken we hoe je klantdata kunt gebruiken om zowel online als offline een betere klantervaring te bieden.
11:55
-
12:35

Roundtable: De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

ING
In een circulaire economie is aandacht voor de 'achterkant' van producten vereist. Het wordt cruciaal om gedetailleerd inzicht te hebben in de samenstelling van producten, hun recyclebaarheid en de mogelijkheid tot reparatie. Het invoeren van een digitaal product paspoort wordt daarom noodzakelijk.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

In een circulaire economie is aandacht voor de 'achterkant' van producten vereist. Het wordt cruciaal om gedetailleerd inzicht te hebben in de samenstelling van producten, hun recyclebaarheid en de mogelijkheid tot reparatie. Het invoeren van een digitaal product paspoort wordt daarom noodzakelijk.
11:55
-
12:35

Roundtable: Mastering scalable content for omnichannel retail and AI-driven interaction

Full Force Digital
This roundtable offers a unique opportunity to learn from industry experts, engage in conversations with peers, and walk away with actionable insights to enhance your content strategy and delivery. Don't miss this chance to elevate your approach and achieve success in the digital landscape. See you there!
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Mastering scalable content for omnichannel retail and AI-driven interaction

This roundtable offers a unique opportunity to learn from industry experts, engage in conversations with peers, and walk away with actionable insights to enhance your content strategy and delivery. Don't miss this chance to elevate your approach and achieve success in the digital landscape. See you there!
11:55
-
12:35

Roundtable: Hoe activeer en versterk je digitale teams om groei te realiseren?

VML
Tijdens deze round table deelt Koen Ouwens van VML inzichten en best practices, bespreekt hij uitdagingen en zoekt hij samen met jou naar concrete oplossingen. Hij nodigt je uit om actief deel te nemen en samen te ontdekken hoe digitale teams optimaal kunnen bijdragen aan groei.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Hoe activeer en versterk je digitale teams om groei te realiseren?

Tijdens deze round table deelt Koen Ouwens van VML inzichten en best practices, bespreekt hij uitdagingen en zoekt hij samen met jou naar concrete oplossingen. Hij nodigt je uit om actief deel te nemen en samen te ontdekken hoe digitale teams optimaal kunnen bijdragen aan groei.
11:55
-
12:35

Roundtable: Het optimaliseren van e-commerce door gecentraliseerd contentbeheer en geïntegreerde marketingstrategieën

censhare
E-commerce als de kern van omnichannel-succes: e-commerce is meer dan alleen een online winkel: het is de centrale hub voor klantbetrokkenheid, merkbekendheid en loyaliteit. Leer hoe je e-commerce strategisch kunt integreren in je marketingcampagnes voor maximale impact.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Het optimaliseren van e-commerce door gecentraliseerd contentbeheer en geïntegreerde marketingstrategieën

E-commerce als de kern van omnichannel-succes: e-commerce is meer dan alleen een online winkel: het is de centrale hub voor klantbetrokkenheid, merkbekendheid en loyaliteit. Leer hoe je e-commerce strategisch kunt integreren in je marketingcampagnes voor maximale impact.
11:55
-
12:35

Roundtable: Omnichannel without Mobile is like chasing Road Runner

Apadmi
Omnichannel marketing is the holy grail of customer experience, seamlessly integrating touchpoints to create personalized, consistent, and conversion-driven brand interactions.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Omnichannel without Mobile is like chasing Road Runner

Omnichannel marketing is the holy grail of customer experience, seamlessly integrating touchpoints to create personalized, consistent, and conversion-driven brand interactions.
11:55
-
12:35

Roundtable: Driving growth through AI in e-commerce

Adobe
In today's rapidly evolving digital landscape, artificial intelligence (AI) is revolutionizing the e-commerce industry. This roundtable will explore how AI technologies are driving growth, enhancing customer experiences, and optimizing operations in e-commerce.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Driving growth through AI in e-commerce

In today's rapidly evolving digital landscape, artificial intelligence (AI) is revolutionizing the e-commerce industry. This roundtable will explore how AI technologies are driving growth, enhancing customer experiences, and optimizing operations in e-commerce.
11:55
-
12:35

Roundtable: Retail Media: Get more out of your successful webshop

Relewise
In this session, Brian from Relewise would like to discuss the opportunities and challenges of using Retail Media in your webshop, such as implementation complexity, supplier management (including handling objections) and pricing strategy.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Retail Media: Get more out of your successful webshop

In this session, Brian from Relewise would like to discuss the opportunities and challenges of using Retail Media in your webshop, such as implementation complexity, supplier management (including handling objections) and pricing strategy.
11:55
-
12:35

Roundtable: Unlock the power of user-generated content to drive business growth

Bazaarvoice
In this Bazaarvoice Roundtable you can expect fresh insights, industry best practices, and a discussion on how brands are evolving their UGC strategies to connect with consumers and drive growth.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Unlock the power of user-generated content to drive business growth

In this Bazaarvoice Roundtable you can expect fresh insights, industry best practices, and a discussion on how brands are evolving their UGC strategies to connect with consumers and drive growth.
11:55
-
12:35

Roundtable: Gen Z winnen: van bereik naar conversie

Gen Z expert
In deze roundtable duiken we in de wereld van social shopping, met platforms zoals TikTok Shop, en bespreken we de invloed van prijs, duurzaamheid en gemak op hun aankoopbeslissingen.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Gen Z winnen: van bereik naar conversie

In deze roundtable duiken we in de wereld van social shopping, met platforms zoals TikTok Shop, en bespreken we de invloed van prijs, duurzaamheid en gemak op hun aankoopbeslissingen.
11:55
-
12:35

Roundtable: Logistieke kosten onder druk: absorberen of doorberekenen?

Oilily
In deze roundtable bespreken we de strategische keuzes: absorberen, gedeeltelijk doorberekenen of volledig afwentelen op de klant? Wat zijn de best practices, en welke impact hebben deze beslissingen op conversie en klantloyaliteit? Sluit aan en wissel inzichten uit met experts en vakgenoten.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Logistieke kosten onder druk: absorberen of doorberekenen?

In deze roundtable bespreken we de strategische keuzes: absorberen, gedeeltelijk doorberekenen of volledig afwentelen op de klant? Wat zijn de best practices, en welke impact hebben deze beslissingen op conversie en klantloyaliteit? Sluit aan en wissel inzichten uit met experts en vakgenoten.
11:55
-
12:35

Roundtable: Omnichannel of obstakel? De impact van online orders in de winkel

YAYA
In deze roundtable delen experts en vakgenoten hun visie, ervaringen en strategieën. Praat mee over de afwegingen en ontdek hoe andere retailers deze balans vinden.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Omnichannel of obstakel? De impact van online orders in de winkel

In deze roundtable delen experts en vakgenoten hun visie, ervaringen en strategieën. Praat mee over de afwegingen en ontdek hoe andere retailers deze balans vinden.
11:55
-
12:35

Roundtable: Digitale kanalen slim differentiëren: van web tot marktplaats

Versuni
In deze roundtable bespreken we de strategische keuzes bij het positioneren van webshops, apps en marktplaatsen. Welke unieke waarde biedt elk kanaal, waar liggen de verschillen en hoe voorkom je ongewenste overlap?
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Digitale kanalen slim differentiëren: van web tot marktplaats

In deze roundtable bespreken we de strategische keuzes bij het positioneren van webshops, apps en marktplaatsen. Welke unieke waarde biedt elk kanaal, waar liggen de verschillen en hoe voorkom je ongewenste overlap?
11:55
-
12:35

Roundtable: Groeien met schaarse IT-capaciteit: hoe verder?

HEMA
In deze roundtable bespreken we strategieën om slim om te gaan met IT-schaarste: van prioriteren en automatiseren tot outsourcing en low-code/no-code oplossingen. Deel inzichten met experts en vakgenoten en ontdek hoe je toch vooruitgang boekt in een wereld waar IT-capaciteit altijd onder druk staat.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Roundtable: Groeien met schaarse IT-capaciteit: hoe verder?

In deze roundtable bespreken we strategieën om slim om te gaan met IT-schaarste: van prioriteren en automatiseren tot outsourcing en low-code/no-code oplossingen. Deel inzichten met experts en vakgenoten en ontdek hoe je toch vooruitgang boekt in een wereld waar IT-capaciteit altijd onder druk staat.
11:55
-
12:35

Walk & Talk

Walk & Talk
Waardevolle gesprekken met je peers en/of sprekers op een informele manier in de buitenlucht.
Sponsored
English
13:15
-
13:55

Walk & Talk

Waardevolle gesprekken met je peers en/of sprekers op een informele manier in de buitenlucht.
13:15
-
13:55

Walk & Talk

Walk & Talk
Waardevolle gesprekken met je peers en/of sprekers op een informele manier in de buitenlucht.
Sponsored
English
14:05
-
14:45

Walk & Talk

Waardevolle gesprekken met je peers en/of sprekers op een informele manier in de buitenlucht.
14:05
-
14:45

Roundtable: Transitiepaden naar een digitale en duurzame toekomst

Rabobank
Vijf belangrijke transitiepaden bieden kansen voor nieuwe aanbieders met bijzondere concepten. Er zullen altijd kansen zijn en nieuwe winnaars opstaan in deze sector: de omzet blijft significant, net als de sociale meerwaarde in dorpskernen en stadscentra.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: Transitiepaden naar een digitale en duurzame toekomst

Vijf belangrijke transitiepaden bieden kansen voor nieuwe aanbieders met bijzondere concepten. Er zullen altijd kansen zijn en nieuwe winnaars opstaan in deze sector: de omzet blijft significant, net als de sociale meerwaarde in dorpskernen en stadscentra.
15:00
-
15:40

Roundtable: Gfk marktcijfers & ontwikkelingen

NIQ
Ontdek hoe retailers relevant kunnen blijven in een snel veranderende omgeving en wat nodig is om klanten te blijven boeien en je merk te versterken.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: Gfk marktcijfers & ontwikkelingen

Ontdek hoe retailers relevant kunnen blijven in een snel veranderende omgeving en wat nodig is om klanten te blijven boeien en je merk te versterken.
15:00
-
15:40

Roundtable: Mastering scalable content for omnichannel retail and AI-driven interaction

Full Force Digital
This roundtable offers a unique opportunity to learn from industry experts, engage in conversations with peers, and walk away with actionable insights to enhance your content strategy and delivery. Don't miss this chance to elevate your approach and achieve success in the digital landscape. See you there!
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: Mastering scalable content for omnichannel retail and AI-driven interaction

This roundtable offers a unique opportunity to learn from industry experts, engage in conversations with peers, and walk away with actionable insights to enhance your content strategy and delivery. Don't miss this chance to elevate your approach and achieve success in the digital landscape. See you there!
15:00
-
15:40

Roundtable: Van experiment naar impact: Hoe AI écht waarde creëert in commerce

VML
Tijdens deze sessie deelt Kars Kooistra inzichten uit de praktijk en bespreekt hij hoe bedrijven zoals Coca-Cola, Milka en Ford AI succesvol inzetten om niet alleen innovatie te versnellen en efficiëntie te verhogen, maar ook om commerce te transformeren—van gepersonaliseerde marketing tot geautomatiseerde verkoopprocessen en AI-gedreven klantinteractie.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: Van experiment naar impact: Hoe AI écht waarde creëert in commerce

Tijdens deze sessie deelt Kars Kooistra inzichten uit de praktijk en bespreekt hij hoe bedrijven zoals Coca-Cola, Milka en Ford AI succesvol inzetten om niet alleen innovatie te versnellen en efficiëntie te verhogen, maar ook om commerce te transformeren—van gepersonaliseerde marketing tot geautomatiseerde verkoopprocessen en AI-gedreven klantinteractie.
15:00
-
15:40

Roundtable: Het optimaliseren van e-commerce door gecentraliseerd contentbeheer en geïntegreerde marketingstrategieën

censhare
E-commerce als de kern van omnichannel-succes: e-commerce is meer dan alleen een online winkel: het is de centrale hub voor klantbetrokkenheid, merkbekendheid en loyaliteit. Leer hoe je e-commerce strategisch kunt integreren in je marketingcampagnes voor maximale impact.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: Het optimaliseren van e-commerce door gecentraliseerd contentbeheer en geïntegreerde marketingstrategieën

E-commerce als de kern van omnichannel-succes: e-commerce is meer dan alleen een online winkel: het is de centrale hub voor klantbetrokkenheid, merkbekendheid en loyaliteit. Leer hoe je e-commerce strategisch kunt integreren in je marketingcampagnes voor maximale impact.
15:00
-
15:40

Roundtable: Omnichannel without Mobile is like chasing Road Runner

Apadmi
Omnichannel marketing is the holy grail of customer experience, seamlessly integrating touchpoints to create personalized, consistent, and conversion-driven brand interactions.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: Omnichannel without Mobile is like chasing Road Runner

Omnichannel marketing is the holy grail of customer experience, seamlessly integrating touchpoints to create personalized, consistent, and conversion-driven brand interactions.
15:00
-
15:40

Roundtable: Exceptional e-commerce experiences start with connected data

Adobe
This roundtable will delve into how connected data can transform e-commerce by providing deeper insights, enhancing personalization, and streamlining operations.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: Exceptional e-commerce experiences start with connected data

This roundtable will delve into how connected data can transform e-commerce by providing deeper insights, enhancing personalization, and streamlining operations.
15:00
-
15:40

Roundtable: De verschillen en overeenkomsten tussen B2C en B2B personalisatie

Relewise
Discussieer mee over wat B2B-bedrijven kunnen leren van hun B2C-collega's en waar het mogelijk toch een beetje afwijkt.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: De verschillen en overeenkomsten tussen B2C en B2B personalisatie

Discussieer mee over wat B2B-bedrijven kunnen leren van hun B2C-collega's en waar het mogelijk toch een beetje afwijkt.
15:00
-
15:40

Roundtable: From ratings and reviews to revenue: Scaling user-generated content across retail

Bazaarvoice
This session will focus on how brands can collect, manage, and distribute customer feedback to build brand credibility, increase product discoverability, and drive sales across retail channels.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: From ratings and reviews to revenue: Scaling user-generated content across retail

This session will focus on how brands can collect, manage, and distribute customer feedback to build brand credibility, increase product discoverability, and drive sales across retail channels.
15:00
-
15:40

Roundtable: De valkuilen van een replatforming traject

Evolve Digital
In deze rondetafelsessie verkennen we waar je tegenaan kunt lopen bij een replatforming traject. Van de verwachtingen aan de start tot de keuze van technologie en van het betrokken krijgen (en houden!) van stakeholders tot het managen van je project: alles komt aan bod en je vertrekt met belangrijke inzichten in waar andere professionals mee te maken hebben gehad.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: De valkuilen van een replatforming traject

In deze rondetafelsessie verkennen we waar je tegenaan kunt lopen bij een replatforming traject. Van de verwachtingen aan de start tot de keuze van technologie en van het betrokken krijgen (en houden!) van stakeholders tot het managen van je project: alles komt aan bod en je vertrekt met belangrijke inzichten in waar andere professionals mee te maken hebben gehad.
15:00
-
15:40

Roundtable: AI als business accelerator: van hype naar hands-on

FlyNow
Ontdek praktijkvoorbeelden en wissel inzichten uit met experts en vakgenoten over hoe AI écht waarde kan toevoegen aan je organisatie.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: AI als business accelerator: van hype naar hands-on

Ontdek praktijkvoorbeelden en wissel inzichten uit met experts en vakgenoten over hoe AI écht waarde kan toevoegen aan je organisatie.
15:00
-
15:40

Roundtable: Succesvol Replatformen: Platform, Partner en Voorbereiding

Open Commerce
Replatforming is een ingrijpende stap die het succes van een e-commercebedrijf kan maken of breken. Tijdens deze interactieve roundtable bespreekt Sander drie cruciale aspecten van een succesvolle replatforming: het kiezen van het juiste platform dat past bij jouw zakelijke behoeften, het selecteren van de juiste implementatiepartner, en hoe je jouw organisatie optimaal voorbereidt op de veranderingen. Deel je ervaringen en leer van anderen om goed geïnformeerd deze strategische beslissing te nemen.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Roundtable: Succesvol Replatformen: Platform, Partner en Voorbereiding

Replatforming is een ingrijpende stap die het succes van een e-commercebedrijf kan maken of breken. Tijdens deze interactieve roundtable bespreekt Sander drie cruciale aspecten van een succesvolle replatforming: het kiezen van het juiste platform dat past bij jouw zakelijke behoeften, het selecteren van de juiste implementatiepartner, en hoe je jouw organisatie optimaal voorbereidt op de veranderingen. Deel je ervaringen en leer van anderen om goed geïnformeerd deze strategische beslissing te nemen.
15:00
-
15:40

Walk & Talk

Walk & Talk
Waardevolle gesprekken met je peers en/of sprekers op een informele manier in de buitenlucht.
Sponsored
English
15:55
-
16:35

Walk & Talk

Waardevolle gesprekken met je peers en/of sprekers op een informele manier in de buitenlucht.
15:55
-
16:35

Exploring the transformative journey of Picnic

Picnic
In this fireside chat, we explore the transformative journey of Picnic, a trailblazer in the world of online grocery delivery, and its vision for the future of e-commerce and e-logistics.
Sponsored
English
16:50
-
17:30

Exploring the transformative journey of Picnic

In this fireside chat, we explore the transformative journey of Picnic, a trailblazer in the world of online grocery delivery, and its vision for the future of e-commerce and e-logistics.
16:50
-
17:30

Workshop: Stop leaving money on the Table - your best customers are mobile

Apadmi
A properly optimised mobile experience will grow your audience, increase engagement and customer loyalty, enabling better self service, higher ROI and first and foremost; more revenue. What you will get: Techniques, Tools and tips to optimise mobile.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Workshop: Stop leaving money on the Table - your best customers are mobile

A properly optimised mobile experience will grow your audience, increase engagement and customer loyalty, enabling better self service, higher ROI and first and foremost; more revenue. What you will get: Techniques, Tools and tips to optimise mobile.
11:55
-
12:35

Workshop: Bouw je eigen AI collega's met ChatGPT

ChatGPT als tweede Brein
Deze workshop leert je hoe je een GPT ontwerpt die jouw werk leuker, efficiënter en creatiever maakt. Je krijgt meer tijd voor kwaliteit. Wat écht telt. Je ontdekt hoe je krachtige prompts schrijft, en tegelijkertijd menselijk blijft in een wereld vol ruis, nepnieuws en AI-generated content. Aan het einde van deze sessie ga je met een glimlach op je gezicht naar huis met een bak aan inspiratie en ideeën om de volgende dag mee aan de slag te gaan en bouw je daarna in no-time je eigen Custom GPTs.
Sponsored
English
13:15
-
13:55

Workshop: Bouw je eigen AI collega's met ChatGPT

Deze workshop leert je hoe je een GPT ontwerpt die jouw werk leuker, efficiënter en creatiever maakt. Je krijgt meer tijd voor kwaliteit. Wat écht telt. Je ontdekt hoe je krachtige prompts schrijft, en tegelijkertijd menselijk blijft in een wereld vol ruis, nepnieuws en AI-generated content. Aan het einde van deze sessie ga je met een glimlach op je gezicht naar huis met een bak aan inspiratie en ideeën om de volgende dag mee aan de slag te gaan en bouw je daarna in no-time je eigen Custom GPTs.
13:15
-
13:55

Workshop: Bouw je eigen AI collega's met ChatGPT

ChatGPT als tweede Brein
Deze workshop leert je hoe je een GPT ontwerpt die jouw werk leuker, efficiënter en creatiever maakt. Je krijgt meer tijd voor kwaliteit. Wat écht telt. Je ontdekt hoe je krachtige prompts schrijft, en tegelijkertijd menselijk blijft in een wereld vol ruis, nepnieuws en AI-generated content. Aan het einde van deze sessie ga je met een glimlach op je gezicht naar huis met een bak aan inspiratie en ideeën om de volgende dag mee aan de slag te gaan en bouw je daarna in no-time je eigen Custom GPTs.
Sponsored
English
14:05
-
14:45

Workshop: Bouw je eigen AI collega's met ChatGPT

Deze workshop leert je hoe je een GPT ontwerpt die jouw werk leuker, efficiënter en creatiever maakt. Je krijgt meer tijd voor kwaliteit. Wat écht telt. Je ontdekt hoe je krachtige prompts schrijft, en tegelijkertijd menselijk blijft in een wereld vol ruis, nepnieuws en AI-generated content. Aan het einde van deze sessie ga je met een glimlach op je gezicht naar huis met een bak aan inspiratie en ideeën om de volgende dag mee aan de slag te gaan en bouw je daarna in no-time je eigen Custom GPTs.
14:05
-
14:45

Workshop: Formulating a strategy with loyalty as an output

Apadmi
Customer loyalty drives long-term success by fostering trust, repeat business, and advocacy through personalized experiences, rewards, and meaningful brand relationships.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Workshop: Formulating a strategy with loyalty as an output

Customer loyalty drives long-term success by fostering trust, repeat business, and advocacy through personalized experiences, rewards, and meaningful brand relationships.
15:00
-
15:40

Workshop: Bouw je eigen AI collega's met ChatGPT

ChatGPT als tweede Brein
Deze workshop leert je hoe je een GPT ontwerpt die jouw werk leuker, efficiënter en creatiever maakt. Je krijgt meer tijd voor kwaliteit. Wat écht telt. Je ontdekt hoe je krachtige prompts schrijft, en tegelijkertijd menselijk blijft in een wereld vol ruis, nepnieuws en AI-generated content. Aan het einde van deze sessie ga je met een glimlach op je gezicht naar huis met een bak aan inspiratie en ideeën om de volgende dag mee aan de slag te gaan en bouw je daarna in no-time je eigen Custom GPTs.
Sponsored
English
15:55
-
16:35

Workshop: Bouw je eigen AI collega's met ChatGPT

Deze workshop leert je hoe je een GPT ontwerpt die jouw werk leuker, efficiënter en creatiever maakt. Je krijgt meer tijd voor kwaliteit. Wat écht telt. Je ontdekt hoe je krachtige prompts schrijft, en tegelijkertijd menselijk blijft in een wereld vol ruis, nepnieuws en AI-generated content. Aan het einde van deze sessie ga je met een glimlach op je gezicht naar huis met een bak aan inspiratie en ideeën om de volgende dag mee aan de slag te gaan en bouw je daarna in no-time je eigen Custom GPTs.
15:55
-
16:35

Workshop: Content Value Chain – Get ready for content differentiation at scale

Full Force Digital
We will discuss the need for a scalable content blueprint to manage the current ‘content explosion’ effectively and introduce the Content Value Chain as a strategic tool to help you map opportunities, identify gaps, and understand the value your content can bring.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Workshop: Content Value Chain – Get ready for content differentiation at scale

We will discuss the need for a scalable content blueprint to manage the current ‘content explosion’ effectively and introduce the Content Value Chain as a strategic tool to help you map opportunities, identify gaps, and understand the value your content can bring.
11:55
-
12:35

Workshop: AI integreren in jouw organisatie? Dit is hoe!

AI Marketing Academy
Wil je af van ad-hoc experimenteren en AI integreren in jouw organisatie? Dan ben je bij deze workshop aan het juiste adres. Deze workshop helpt je om AI niet alleen als losse tool te zien, maar als een strategisch onderdeel van jouw organisatie. In 40 minuten ontdek je welke obstakels AI-integratie in jouw organisatie in de weg staan, identificeer je een concreet proces of uitdaging waar AI direct impact kan maken, en stel je een eerste actieplan op om AI succesvol te implementeren.
Sponsored
English
13:15
-
13:55

Workshop: AI integreren in jouw organisatie? Dit is hoe!

Wil je af van ad-hoc experimenteren en AI integreren in jouw organisatie? Dan ben je bij deze workshop aan het juiste adres. Deze workshop helpt je om AI niet alleen als losse tool te zien, maar als een strategisch onderdeel van jouw organisatie. In 40 minuten ontdek je welke obstakels AI-integratie in jouw organisatie in de weg staan, identificeer je een concreet proces of uitdaging waar AI direct impact kan maken, en stel je een eerste actieplan op om AI succesvol te implementeren.
13:15
-
13:55

Workshop: AI integreren in jouw organisatie? Dit is hoe!

AI Marketing Academy
Wil je af van ad-hoc experimenteren en AI integreren in jouw organisatie? Dan ben je bij deze workshop aan het juiste adres. Deze workshop helpt je om AI niet alleen als losse tool te zien, maar als een strategisch onderdeel van jouw organisatie. In 40 minuten ontdek je welke obstakels AI-integratie in jouw organisatie in de weg staan, identificeer je een concreet proces of uitdaging waar AI direct impact kan maken, en stel je een eerste actieplan op om AI succesvol te implementeren.
Sponsored
English
14:05
-
14:45

Workshop: AI integreren in jouw organisatie? Dit is hoe!

Wil je af van ad-hoc experimenteren en AI integreren in jouw organisatie? Dan ben je bij deze workshop aan het juiste adres. Deze workshop helpt je om AI niet alleen als losse tool te zien, maar als een strategisch onderdeel van jouw organisatie. In 40 minuten ontdek je welke obstakels AI-integratie in jouw organisatie in de weg staan, identificeer je een concreet proces of uitdaging waar AI direct impact kan maken, en stel je een eerste actieplan op om AI succesvol te implementeren.
14:05
-
14:45

Workshop: Content Value Chain – Get ready for content differentiation at scale

Full Force Digital
We will discuss the need for a scalable content blueprint to manage the current ‘content explosion’ effectively and introduce the Content Value Chain as a strategic tool to help you map opportunities, identify gaps, and understand the value your content can bring.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Workshop: Content Value Chain – Get ready for content differentiation at scale

We will discuss the need for a scalable content blueprint to manage the current ‘content explosion’ effectively and introduce the Content Value Chain as a strategic tool to help you map opportunities, identify gaps, and understand the value your content can bring.
15:00
-
15:40

Workshop: AI integreren in jouw organisatie? Dit is hoe!

AI Marketing Academy
Wil je af van ad-hoc experimenteren en AI integreren in jouw organisatie? Dan ben je bij deze workshop aan het juiste adres. Deze workshop helpt je om AI niet alleen als losse tool te zien, maar als een strategisch onderdeel van jouw organisatie. In 40 minuten ontdek je welke obstakels AI-integratie in jouw organisatie in de weg staan, identificeer je een concreet proces of uitdaging waar AI direct impact kan maken, en stel je een eerste actieplan op om AI succesvol te implementeren.
Sponsored
English
15:55
-
16:35

Workshop: AI integreren in jouw organisatie? Dit is hoe!

Wil je af van ad-hoc experimenteren en AI integreren in jouw organisatie? Dan ben je bij deze workshop aan het juiste adres. Deze workshop helpt je om AI niet alleen als losse tool te zien, maar als een strategisch onderdeel van jouw organisatie. In 40 minuten ontdek je welke obstakels AI-integratie in jouw organisatie in de weg staan, identificeer je een concreet proces of uitdaging waar AI direct impact kan maken, en stel je een eerste actieplan op om AI succesvol te implementeren.
15:55
-
16:35

Workshop: Identifying actionable steps towards valuable gamification

Apadmi
In this workshop Aron helps you identify opportunities to gamify in order to save costs and stimulate desirable actions from (would be) customers.
Sponsored
English
11:55
-
12:35

Workshop: Identifying actionable steps towards valuable gamification

In this workshop Aron helps you identify opportunities to gamify in order to save costs and stimulate desirable actions from (would be) customers.
11:55
-
12:35

Connect: From data, to luxury, to loyalty

Apadmi
In this keynote, he will unveil how data-driven insights can elevate customer experience beyond transactions into meaningful, emotional connections.
Sponsored
English
13:15
-
13:55

Connect: From data, to luxury, to loyalty

In this keynote, he will unveil how data-driven insights can elevate customer experience beyond transactions into meaningful, emotional connections.
13:15
-
13:55

Connect: Generative AI for supply chain optimization

Picnic
As supply chains become more complex and dynamic, Generative AI (GenAI) is emerging as a game-changer for optimization.
Sponsored
English
14:05
-
14:45

Connect: Generative AI for supply chain optimization

As supply chains become more complex and dynamic, Generative AI (GenAI) is emerging as a game-changer for optimization.
14:05
-
14:45

Connect: Master your marketing

censhare
The presentation "Master your marketing" by Pieter Stroop, VP sales Benelux of censhare NorthWest Europe BV, explores the challenges, inefficiencies, and potential solutions in modern marketing operations.
Sponsored
English
15:55
-
16:35

Connect: Master your marketing

The presentation "Master your marketing" by Pieter Stroop, VP sales Benelux of censhare NorthWest Europe BV, explores the challenges, inefficiencies, and potential solutions in modern marketing operations.
15:55
-
16:35

Connect: Paint the future: achieving content differentiation at scale

Full Force Digital & AkzoNobel
Discover insights from the AkzoNobel case study and their foundational technology transformation plan, which drives brand equity and provides the much-needed scale in both B2C and B2B sectors.
Sponsored
English
13:15
-
13:55

Connect: Paint the future: achieving content differentiation at scale

Discover insights from the AkzoNobel case study and their foundational technology transformation plan, which drives brand equity and provides the much-needed scale in both B2C and B2B sectors.
13:15
-
13:55

Connect: China speed….

Rabobank
Verdiep je je al écht in de impact van Chinese internetbedrijven en de impact op de gehele non-food detail- en groothandel? Het brein van klanten past zich sneller aan dan toezichthouders of wetgevers.
Sponsored
English
14:05
-
14:45

Connect: China speed….

Verdiep je je al écht in de impact van Chinese internetbedrijven en de impact op de gehele non-food detail- en groothandel? Het brein van klanten past zich sneller aan dan toezichthouders of wetgevers.
14:05
-
14:45

Connect: Unlock the power of user-generated content to drive business growth

Bazaarvoice
In this Bazaarvoice Connect Session you can expect fresh insights, industry best practices, and a discussion on how brands are evolving their UGC strategies to connect with consumers and drive growth.
Sponsored
English
15:00
-
15:40

Connect: Unlock the power of user-generated content to drive business growth

In this Bazaarvoice Connect Session you can expect fresh insights, industry best practices, and a discussion on how brands are evolving their UGC strategies to connect with consumers and drive growth.
15:00
-
15:40

Connect: Unlocking the future: AI-driven e-commerce transformation

Adobe
Join Vitor for an insightful session where he will delve into the future of AI-driven e-commerce and personalized content.
Sponsored
English
15:55
-
16:35

Connect: Unlocking the future: AI-driven e-commerce transformation

Join Vitor for an insightful session where he will delve into the future of AI-driven e-commerce and personalized content.
15:55
-
16:35

Connect: The challenges (and opportunities) of B2B personalization

Relewise
In this session, Brian will address some of the key challenges that stand in their way and how it affects the business outcomes.
Sponsored
English
13:15
-
13:55

Connect: The challenges (and opportunities) of B2B personalization

In this session, Brian will address some of the key challenges that stand in their way and how it affects the business outcomes.
13:15
-
13:55

Connect: Trends en Dynamiek binnen Online Commerce

NIQ
Ontdek hoe retailers relevant kunnen blijven in een snel veranderende omgeving en wat nodig is om klanten te blijven boeien en je merk te versterken.
Sponsored
English
14:05
-
14:45

Connect: Trends en Dynamiek binnen Online Commerce

Ontdek hoe retailers relevant kunnen blijven in een snel veranderende omgeving en wat nodig is om klanten te blijven boeien en je merk te versterken.
14:05
-
14:45

Connect: Doorbreek het AI-plateau: Groei verder dan efficiëntie

VML
In deze sessie ga je samen Koen Ouwens van VML het gesprek aan over hoe jouw organisatie AI kan inzetten om niet alleen efficiëntie te verhogen, maar échte groei te realiseren.
Sponsored
English
15:55
-
16:35

Connect: Doorbreek het AI-plateau: Groei verder dan efficiëntie

In deze sessie ga je samen Koen Ouwens van VML het gesprek aan over hoe jouw organisatie AI kan inzetten om niet alleen efficiëntie te verhogen, maar échte groei te realiseren.
15:55
-
16:35