Roundtable: De verschillen en overeenkomsten tussen B2C en B2B personalisatie

15:00
40
Presentation
Grote Zaal
Bart Omlo Relewise

Waar veel B2C-organisaties zich al veel langer richten op een geoptimaliseerde en gepersonaliseerde online koopervaring, twijfelen sommige B2B-bedrijven of het wel echt nodig is. Zeker als ze geen echte concurrenten hebben en/of een vaste groep aan inkopers.

Maar klopt dit wel? Verwachten B2B-kopers ook niet gewoon dezelde koopervaring als een consument?

En wat is er anders?

Discussieer mee over wat B2B-bedrijven kunnen leren van hun B2C-collega's en waar het mogelijk toch een beetje afwijkt.

Koop tickets

Bart Omlo

Met meer dan 20 jaar ervaring in content management, personalisatie, e-commerce en digitale transformatie, onder andere als CEO bij HintTech en Kontent.ai, is Bart Omlo een doorgewinterde expert in zijn vakgebied.

Als Regional Manager Benelux bij Relewise helpt hij momenteel klanten met het optimaliseren van zoekfunctionaliteiten en gepersonaliseerde aanbevelingen om klantbetrokkenheid en conversies te verhogen.

Naast zijn rol bij Relewise adviseert Bart tech-startups en scaleups op het gebied van leiderschap, (internationale) groei en bijbehorende Go-To-Market strategieën.

Gelijktijdige Sessies