Roundtable: Omnichannel of obstakel? De impact van online orders in de winkel

11:55
40
Presentation
Grote Zaal
Patrick Draijer YAYA

Het combineren van online en offline retail brengt kansen én uitdagingen met zich mee. Het ophalen en retourneren van online bestellingen in de winkel kan de klantreis verbeteren, maar leidt volgens sommigen tot verstoring van het fysieke winkelproces. Hoe ga je hiermee om? Kies je ervoor om deze omnichannel-service te omarmen, of weegt de impact op winkelpersoneel en klantbeleving zwaarder? In deze roundtable delen experts en vakgenoten hun visie, ervaringen en strategieën. Praat mee over de afwegingen en ontdek hoe andere retailers deze balans vinden.

Koop tickets

Patrick Draijer

Patrick Draijer, owner and Sales Director of Dutch lifestyle brand, YAYA. From starting in wholesale back in 1992, his journey has been full of twists and turns. Now 30 years later, he’s an integral part of the team spearheading the growth of YAYA which now has over 2500 selling points, and 32 concept stores in countries including the Netherlands, Belgium, Germany, France, Poland, and Ireland.

Gelijktijdige Sessies