Social Commerce: een nieuw tijdperk voor shopping
Platforms zoals TikTok Shop veranderen hoe mensen ontdekken en kopen. Slimme algoritmes die precies weten wat je doelgroep wil, social affiliates die je sales versnellen, en live shopping die directe interactie en impact mogelijk maakt. Het luidt een nieuw tijdperk in.
In deze sessie deelt Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, hoe je deze revolutie gebruikt om je merk te laten groeien.
Ontdek hoe je social commerce inzet als groeimotor in 2025: van het bouwen van betrokken communities tot het ontwikkelen van campagnes die écht resultaat opleveren. Dit is jouw blueprint om te winnen in het tijdperk van social commerce.

Tim van der Wiel
Tim van der Wiel is een pionier in social media en oprichter van GoSpooky, een internationaal bureau dat werkt voor merken als Amazon, Nike en Dior. Op 13-jarige leeftijd combineerde hij zijn passie voor social media met ondernemerschap, wat resulteerde in talloze prijzen, waaronder Forbes '30 under 30'. Met GoSpooky, uitgeroepen tot 'Bureau van het Jaar' in 2022, innoveert hij op het snijvlak van social media en commerce en vormt hij de toekomst van marketing.