Roundtable: Klantdata omzetten in relevante en winstgevende acties
Hoe kun je ten tijde van alsmaar duurder wordende online marketing en de cookieless era als retailer klantdata écht benutten om relevanter te worden voor je klant? Tijdens dit interactieve roundtable-gesprek gaan we in op de kansen én uitdagingen die klantdata biedt. Samen onderzoeken we hoe je klantdata kunt gebruiken om zowel online als offline een betere klantervaring te bieden.
Onder leiding van Aron Lewis, gespecialiseerd in omnichannel retail en klantdata, bespreken we prangende vragen:
- Wat heb je nodig om klantdata strategisch in te zetten?
- Welke obstakels kom je tegen in de praktijk, en hoe overwin je deze?
- Wat zijn de beste usecases en inspirerende best practices die je direct kunt toepassen?
Tijdens deze sessie wisselen we inzichten uit, bespreken we praktische oplossingen en kijken we naar de toekomst van datagedreven retail. Of je nu worstelt met datakwaliteit, privacyvraagstukken, of simpelweg zoekt naar manieren om data om te zetten in echte klantwaarde, tijdens deze roundtable gaan we samen op zoek naar antwoorden en concrete handvatten.
Schuif aan en ontdek hoe je jouw klantdata kunt omzetten in relevante en winstgevende acties. Want relevanter worden voor je klant begint bij een goed gesprek.

Aron Lewis
Met jarenlange ervaring in het combineren van data-inzichten en strategie, helpt Aron bedrijven om klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen. Hij is bedreven in het bouwen van teams en het ontwerpen en implementeren van innovatieve oplossingen die de klantreis optimaliseren, zowel online als in fysieke winkels. Omnichannel dus.
Zijn kracht ligt in het slim benutten van klantdata om merken te helpen duurzame klantrelaties op te bouwen. Als strategisch adviseur werkt hij nauw samen met organisaties en retailers zoals INRetail, Open32 en Sport2000 om omnichannel strategieën te ontwikkelen die meetbare groei stimuleren.